Te koop gevraagd / aangeboden

Nieuwe Media Freelancer

Gepost door Mark Alphenaar 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Nieuwe Media Freelancer

    21 oktober 1999 16:12
    Sindskort ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Holland. Daar heb ik Kunsteducatie gestudeerd. Op dit gebied ben ik mij gaan richten op nieuwe media en Internet.
    Ik bied mijn kennis en ervaring (o.a. heb ik werk geleverd voor het Centraal Museum in Utrecht en het Stedelijk Museum in Alkmaar) aan voor het opzetten van nieuwe media projecten en Internet pagina's op cultureel en educatief gebied.
    Heeft u interesse of vragen stuur mij dan een mailtje.
    Met vriendelijke groeten,
    Mark Alphenaar
  • Re: Nieuwe Media Freelancer

    17 augustus 2000 12:14
    : Sindskort ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool Holland. Daar heb ik Kunsteducatie gestudeerd. Op dit gebied ben ik mij gaan richten op nieuwe media en Internet.
    Hallo Mark,
    Ik heb je bericht op museumserver.nl/forums gezien, waarin je jezelf aanbiedt als freelancer op het gebied van de nieuwe media.
    Ik ben werkzaam bij Independent Brains, een nieuwe community voor freelancers en opdrachtgevers. Op deze site kunnen freelancers en opdrachtgevers tot een perfecte match komen.
    Naast de mogelijkheid om projecten te krijgen, kun je er ook veel informatie en services krijgen op freelance gebied.
    Waarschijnlijk, een hele interessante site voor jou. Dus schrijf jezelf in!
    Eleanor Snijder


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.