Te koop gevraagd / aangeboden

kunstschrift van openbaar kunstbezit

Gepost door E.van Brienen 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • kunstschrift van openbaar kunstbezit

    05 januari 2000 23:39
    Ik heb voor de liefhebber jaargangen '79 t/m '93, waarvan ingebonden '80 t/m '90.
    Ik zou het liefst alles in 1 keer willen verkopen.
  • Re: kunstschrift van openbaar kunstbezit

    08 januari 2000 21:07
    : Ik heb voor de liefhebber jaargangen '79 t/m '93, waarvan ingebonden '80 t/m '90.
    : Ik zou het liefst alles in 1 keer willen verkopen.
    Ik ben geinteresseerd in de jaargangen '85 t/m '91. Hoe zien ze eruit? Hoe zijn ze ingebonden en wat is je prijs?? Vriendelijke groeten, Helma Kunst
  • Re: kunstschrift van openbaar kunstbezit

    Rob
    15 januari 2001 17:36
    Is dit het openbaar kunstbezit wat op de radio en televisie is behandeld ?En wat is de prijs ?
  • Re: kunstschrift van openbaar kunstbezit

    annemiek overbeek
    05 juli 2001 12:15
    : Is dit het openbaar kunstbezit wat op de radio en televisie is behandeld ?En wat is de prijs ?
    Openbaar kunstbezit was de naam van een serie losbladige kunstreproducties + begeleidende tekst, die vanaf 1957 op de radio werd uitgesproken. Per jaargang konden de bladen gebonden worden. Sinds 1977 is het een tijdschrift, Kunstschrift; het verschijnt iedere twee maanden, en behandelt telkens een thema uit de kunst en kunstgeschiedenis.
    meer informatie bij de huidige uitgever, Waanders in Zwolle (o38-4658628) of de redactie van Kunstschrift (020-5205393).

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.