Te koop gevraagd / aangeboden

aangeboden papiersnijmachine

Gepost door L. Dalenberg 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • aangeboden papiersnijmachine

    17 januari 2000 14:28
    Gratis af te halen een complete blok-papiersnijmachine met hefboom mes om 5 cm papier te nijden, zwaar en zwart gietijzer inclusief twee scherpe messen. Alleen de snijlat moet nog worden gekocht bij een boekbinderswinkel. Begin deze eeuw???
  • Re: aangeboden papiersnijmachine

    15 juni 2000 19:21
    : Gratis af te halen een complete blok-papiersnijmachine met hefboom mes om 5 cm papier te nijden, zwaar en zwart gietijzer inclusief twee scherpe messen. Alleen de snijlat moet nog worden gekocht bij een boekbinderswinkel. Begin deze eeuw???
  • Re: aangeboden papiersnijmachine

    15 juli 2000 17:04
    : : Gratis af te halen een complete blok-papiersnijmachine met hefboom mes om 5 cm papier te nijden, zwaar en zwart gietijzer inclusief twee scherpe messen. Alleen de snijlat moet nog worden gekocht bij een boekbinderswinkel. Begin deze eeuw???
    Heb geen reactie van u gehad, wilt u contact opnemen. WM
  • Re: aangeboden papiersnijmachine

    03 april 2001 20:24
    : Gratis af te halen een complete blok-papiersnijmachine met hefboom mes om 5 cm papier te nijden, zwaar en zwart gietijzer inclusief twee scherpe messen. Alleen de snijlat moet nog worden gekocht bij een boekbinderswinkel. Begin deze eeuw???
    Graag zou ik de te snijden papiermaat willen weten. wij zoeken een snijmachine voor vellen van 55 x 70
    m.vr.gr.ernst
  • Re: aangeboden papiersnijmachine

    17 juli 2001 21:40
    Geachte L. Dalenberg,

    Hierbij een wel late reactie gezien de plaatsing van uw advertentie (en misschien daardoor wel inmiddels overbodig). Graag zou ik willen weten of de snijmachine al een nieuwe eigenaar gevonden heeft, zo niet dan zou ik hier graag voor in aanmerking komen,

    in afwachting van uw antwoord,
    h.van gijssel

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.