Te koop gevraagd / aangeboden

h van wijngaarden

Gepost door a blokker 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • h van wijngaarden

    07 mei 2000 23:12
    wij zijn in het bezit van een landschap van H van Wijngaarden, een landschap. Volgens kennissen wordt het toegeschreven aan de Haagse school maar weet iemand iets van deze schilder?
  • Re: h van wijngaarden

    R. Koster
    27 september 2000 12:22
    : wij zijn in het bezit van een landschap van H van Wijngaarden, een landschap. Volgens kennissen wordt het toegeschreven aan de Haagse school maar weet iemand iets van deze schilder?
  • Re: h van wijngaarden

    13 maart 2001 15:45
    Al surfend ben ik terecht gekomen op een vraag betreffende de heer H. van Wijngaarden.
    Ook ik ben in het bezit van een olieverf van deze schilder en vraag mij al enkele jaren hetzelfde af. Waar komt deze schilder vandaan en uiteraard nog verdere gegevens.
    Het zou erg fijn zijn wanneer ik daar eindelijk eens wat meer van weet.
    Graag reactie. Bij voorbaat dank
    Will Immers

    : wij zijn in het bezit van een
    landschap van H van Wijngaarden, een landschap. Volgens kennissen wordt het toegeschreven aan de Haagse school maar weet iemand iets van deze schilder?


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.