Te koop gevraagd / aangeboden

Klassieke schilderijen te koop

Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Klassieke schilderijen te koop

    07 juni 2000 20:29
    Mijn kunsthandel is gevestigd op de Keizersgracht 531, hoek Spiegelstraat in Amsterdam.
    De schilderijen die ik verkoop zijn allen zeer laag geprijsd, tussen de fl. 200.- en fl. 2.000.-
    19de eeuws en 20ste eeuws, klassiek, romantisch of impressionistisch, van kleine of onbekende meesters, maar wel kwalitatief zeer goed.
    Ik ben onregelmatig geopend, maar meestal aanwezig rond 12.00 uur. Even bellen kan ook. 020-6226014.
    Iedereen die van realistische schilderijen houdt is welkom, kopen mag, hoeft echt niet.
  • Re: Klassieke schilderijen te koop

    01 juli 2000 22:18
    : Mijn kunsthandel is gevestigd op de Keizersgracht 531, hoek Spiegelstraat in Amsterdam.
    : De schilderijen die ik verkoop zijn allen zeer laag geprijsd, tussen de fl. 200.- en fl. 2.000.-
    : 19de eeuws en 20ste eeuws, klassiek, romantisch of impressionistisch, van kleine of onbekende meesters, maar wel kwalitatief zeer goed.
    : Ik ben onregelmatig geopend, maar meestal aanwezig rond 12.00 uur. Even bellen kan ook. 020-6226014.
    : Iedereen die van realistische schilderijen houdt is welkom, kopen mag, hoeft echt niet.
    Kunt U ons informatie geven over de schilder C. Verschuur. We willen graag weten wanneer hij leefde en wie zijn leraren waren.
    Wy hebben niets te verkopen, maar willen grag meer over deze schilder weten.
    Fancy

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.