Te koop gevraagd / aangeboden

Schilderij Jaarsma

Gepost door Ernst Christ 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij Jaarsma

    19 juli 2000 07:25
    Uit een erfenis heb ik een schilderij van Jaarsma verkregen met de volgende voorstelling: Loodsboot op volle zee met op de achtergrond rechts een andere boot, van opzij gezien. Links op de horizon het silhouet van nog een boot.
    Het is olieverf op board, 49,5 x 67,5 cm en gesigneerd met H.A. Jaarsma 1923.
    Wat is het waard? Wie heeft er belangstelling voor?
  • Re: Schilderij Jaarsma

    17 september 2000 20:34
    : Uit een erfenis heb ik een schilderij van Jaarsma verkregen met de volgende voorstelling: Loodsboot op volle zee met op de achtergrond rechts een andere boot, van opzij gezien. Links op de horizon het silhouet van nog een boot.
    : Het is olieverf op board, 49,5 x 67,5 cm en gesigneerd met H.A. Jaarsma 1923.
    : Wat is het waard? Wie heeft er belangstelling voor?
    Dit schilderij is van een oudoom van mij. De oom van mijn vader. Mijn vader (nu 83 jaar) schilderde zelf ook. Vnl. zeegezichten. Uit dat oogpunt heb ik er belangstelling voor.
    Over hoeveel het waard is heb ik weinig idee. Mijn waarde hieraan is dat mijn vader er waarschijnlijk heel blij mee zal zijn.
    Wellicht hoor ik van u of en voor hoeveel u dit schilderij kwijt wil.
    Alvast bedankt.
  • Re: Schilderij Jaarsma

    19 september 2001 07:11
    Naar ik aanneem is de vraag aan mij gericht en gaat over het beschreven zeegezicht olieverf op board.
    Mijn adres:
    In de Wolken 112, Amstelveen.

    Een afspraak kan altijd gemaakt worden.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.