Te koop gevraagd / aangeboden

oude schilderijen (+- jaren 1600...)

Gepost door Andre Beuckelaere 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    16 oktober 2000 21:46
    Mijn vader is in het bezit van een schilderij van Ferdinand Bol (1616-1680) "Portret van een vrouw met kraag" en van een schilderij van Judith Leyster (1600-1660), nl. "Vrolijk gezelschap". Hij wil deze graag verkopen, maar gezien dit Hollandse schilderszijn is er misschien in Nerderland meer interesse vanwege musea; de vraag is allen tot wie hij zich moet richten voor verdere info, voor het versturen van foto's, certificaten, ed.?
    Graag een beetje hulp.
    Dank bij voorbaat,
    Andre
  • Re: oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    18 oktober 2000 10:08
    : Mijn vader is in het bezit van een schilderij van Ferdinand Bol (1616-1680) "Portret van een vrouw met kraag" en van een schilderij van Judith Leyster (1600-1660), nl. "Vrolijk gezelschap". Hij wil deze graag verkopen, maar gezien dit Hollandse schilderszijn is er misschien in Nerderland meer interesse vanwege musea; de vraag is allen tot wie hij zich moet richten voor verdere info, voor het versturen van foto's, certificaten, ed.?
    : Graag een beetje hulp.
    : Dank bij voorbaat,
    : Andre
  • Re: oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    18 oktober 2000 11:05
    Beste Andre, indien u contact met mij opneemt, dan zal ik u enkele adressen geven alwaar u gedegen informatie kan bekomen.
    Tevens wil ik u middels dit antwoord al laten weten, dat ik zelf interesse heb in de genoemde schilderijen. Graag zou ik ze kunnen zien en graag zou ik staat worden gesteld een bod te doen.
  • Re: oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    30 januari 2001 20:41
    este andrea ik wil graag de schilderijen kopen voor mijn verzameling ik ben 20 jaar en wil een atelier gaan openen dus geef me a.u.b. de kans om de schildereijen te kopen dus zeg een mooie prijs dan neem ik ze gaarne een foto bij voorbaat dankmeesturen
  • Re: oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    31 januari 2001 08:58
    ik wil hiervoor wel 25.000 gulden bieden als ik ze eerst mag zien maar dan wil ik ze daarna gelijk meenemen nou bij boorbaat dank hoogachtend f.Puijk
  • Re: oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    10 september 2007 19:53
    Ik woon in Leeuwarden in de buurt huizum waar elke straatnaam van een bekende schilder is. Zo is een zijstraat van mijn straat de Ferdinand Bolstraat. Haha wel grappig zoiets!!
  • Re: oude schilderijen (+- jaren 1600...)

    23 mei 2008 13:04
    Bol was een leerling van rembrand dus wel heel bijzonder.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.