Te koop gevraagd / aangeboden

Schilderij Herman Vreedenburgh

Gepost door Ed van Bommel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilderij Herman Vreedenburgh

    20 oktober 2000 19:22
    Ik heb te koop in aanbieding een schilderij van de jongste broer van Cornelis Vreedenburgh, nl Herman, 1887 - 1956. Het werk is gedateerd 1922 en uiteraard gesigneerd. Het is een stilleven, maten 50x40 cm. Het werk is ingelijst en is een olieverf op doek. Mocht u interesse hebben, u kunt mij mailen.
  • Re: Schilderij Herman Vreedenburgh

    06 mei 2001 18:51
    : Ik heb te koop in aanbieding een schilderij van de jongste broer van Cornelis Vreedenburgh, nl Herman, 1887 - 1956. Het werk is gedateerd 1922 en uiteraard gesigneerd. Het is een stilleven, maten 50x40 cm. Het werk is ingelijst en is een olieverf op doek. Mocht u interesse hebben, u kunt mij mailen.
    Ik heb een aquarel van C vreedenburgh! zou u mij meer van deze schilder kunnen vertellen en waar ik het kan vinden? bvd Ans v N

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.