Te koop gevraagd / aangeboden

Exlibris en gelegenheidsgrafiek

Gepost door Henk Weltje 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Exlibris en gelegenheidsgrafiek

    04 november 2000 00:02
    Ik wil graag in contact komen met personen die exlibris en/of gelegenheidsgrafiek verzamelen en die belangstelling hebben om te ruilen. Ook als koper ben ik geïnteresseerd. Dat geldt tevens voor boeken en andere documentatie over exlibris e.d.
  • Re: Exlibris en gelegenheidsgrafiek

    08 november 2000 11:23
    Beste Henk,
    ik heb de volgende gelegenheidsgrafiek voor je in stock:
    Zeefdruk 70x70 cm "polite conversation" in 14 drukgangen, Jeroen Sparla, jaar 2000 ter gelegenheid van afscheid
    Zeefdrukken "i am touched", "ditched diva" en "squeezed", 4 drukgangen, ter gelegnheid van ricardo-veiling
    zie ook de website
    : Ik wil graag in contact komen met personen die exlibris en/of gelegenheidsgrafiek verzamelen en die belangstelling hebben om te ruilen. Ook als koper ben ik geïnteresseerd. Dat geldt tevens voor boeken en andere documentatie over exlibris e.d.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.