Te koop gevraagd / aangeboden

Ik wil een goed schilderij kopen, niet abstract.

Gepost door anton schrijner 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Ik wil een goed schilderij kopen, niet abstract.

    17 januari 2001 19:00
    Wij willen graag een mooi stuk kunst kopen dat een beetje waarde behoud als de euro komt, liefst een olieverfschilderij met een leuke voorstelling. Geen blote dames of zielige geraniums in een potje.
  • antwoord

    25 januari 2001 19:26
    : Wij willen graag een mooi stuk kunst kopen dat een beetje waarde behoud als de euro komt, liefst een olieverfschilderij met een leuke voorstelling. Geen blote dames of zielige geraniums in een potje.
    ----
    ----
    In Nederland zijn wel 10 goede en betrouwbare kunsthandels gevestigd, die 19de en 20ste eeuwse realistische en romantische schilderijen verkopen.
    Zoek het internet er maar op na.
    Ook kan je de veilingen bezoeken, maar daar is het risico voor beginners een stuk groter.
    Wil je meer weten, stuur mij dan maar een e-mail:
    Gerrit Heemskerk Kunsthandel
    Keizersgracht 531
    Amsterdam (bij Spiegelstraat)
  • Re: Ik wil een goed schilderij kopen, niet abstract.

    29 mei 2001 23:09
    : Wij willen graag een mooi stuk kunst kopen dat een beetje waarde behoud als de euro komt, liefst een olieverfschilderij met een leuke voorstelling. Geen blote dames of zielige geraniums in een potje.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.