Te koop gevraagd / aangeboden

Toon Koster

Gepost door Baroque Kunsthandel 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Toon Koster

    09 oktober 2001 22:05
    Kunsthandel Baroque is op zoek naar werk van de Nieuwkoopse schiilder Toon Koster. Mocht u een tip hebben of wellicht een schilderij, wij vernemen het graag en betalen een faire prijs.
    Bij voorbaat onze dank.
  • Re: Toon Koster

    20 januari 2002 17:02
    Dag meneer mevrouw,

    Ik weet waar een schilderij van Toon Koster is. De mensen die hem bezitten willen hem onder voorwaarden verkopen.

    Het betreft een schilderij met een schip op een woeste zee. Het nummer van het schilderij is: P304.

    Ze willen eerst weten wat u voor het schilderij wilt bieden. (Ze weten wat de richtwaarde is van het schilderij!)

    Mocht het zijn dat ze de prijs reeël vinden dan zal ik weer contact met u opnemen. Mocht u niets meer van mij horen dan gaan ze niet accoord. Wilt u in dat geval zo vriendelijk zijn om dan ook geen contact meer met me zoeken.

    We hopen zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

    Met vriendelijke groet Johan Wiersma
  • Re: Toon Koster

    26 januari 2002 03:40
    I am interested about information that might assist me in appraising a Toon Koster oil painting I purchased in Amsterdam in 1970. It is a canal and bridge scene (in winter) painted on fiber board. It measures 16 X 23 inches.
  • Re: Toon Koster

    11 februari 2002 23:32
    Hi I have a painting of a canal and bridge scent in summer on canvas by toon Koster adn would like to find approximate worth . Would a picture help? Can you help me out here? Yours sincerely, Johh Kut. Arthur B. Smith schreef:
    >
    > I am interested about information that might assist me in
    > appraising a Toon Koster oil painting I purchased in
    > Amsterdam in 1970. It is a canal and bridge scene (in
    > winter) painted on fiber board. It measures 16 X 23 inches.
  • J.H. Weins

    18 februari 2002 21:36
    J.H, Weins was schilder van de Haagse school.
    Ik kreeg een ïnterieur cadeaau. Met een prachtige lichtval en kippen op de grond.
    Is u iets bekend. Naast dat hele dikke boek kan ik nog maar weinig vinden.
    Heeft u welliicht interesse?
  • Re: Toon Koster

    25 maart 2002 22:17
    I am a small collector of paintings (4) of Toon Koster and I am interested in further paintings of him. Please can you tell me, wether you can offer something?

    Best regards

    Friedhelm Saffé
  • Re: Toon Koster

    26 maart 2002 20:55
    Friedhelm Saffé schreef:
    >
    > I am a small collector of paintings (4) of Toon Koster and I
    > am interested in further paintings of him. Please can you
    > tell me, wether you can offer something?
    >
    > Best regards
    >
    > Friedhelm Saffé

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.