Te koop gevraagd / aangeboden

Gevraagd schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F.van Schagen, J. van Rossum, e.a.

Gepost door Kunstgalerie Arnold 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Gevraagd schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F.van Schagen, J. van Rossum, e.a.

    15 mei 2005 22:23
    Wij zijn op zoek naar schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F. van Schagen, Jac. van Rossum, enz. Wij betalen een reële prijs.
    Wilt u contact met ons opnemen, dan kan dat via e-mail of per telefoon(zie onderstaand adres.)

    Met vriendelijke groet,
    Kunstgalerie Arnold
    Gasselterweg 1
    9514BK Gasselternijveen
    Tel. 0599-513340
    info@kunstgalerie-arnold.nl
    www.kunstgalerie-arnold.nl

  • Re: Gevraagd schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F.van Schagen, J. van Rossum, e.a.

    04 juni 2005 13:08
    Goedendag.
    Ik kan uit een nalatenschap een schilderij kopen van G.J. Delfgaauw. De lijst is kapot. Schilderij is in goede staat en geschilderd op linnen. Voorstelling landschap met molens. afmeting 70x50 cm.
    Gaarne enige prijsindicatie, zodat ik rekening kan houden met de aankoop en eventuele verkoop aan u..
    mvg Ben Plomp. Lijstenmakerij Sutacelot te Rijssen.
  • Re: Gevraagd schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F.van Schagen, J. van Rossum, e.a.

    19 november 2005 17:33
    ik ben in het bezit van een mooi schi lderij van jac van rossum voorstellende een vaas met seringen moet alleen schoongemaakt worden. met vriendelijke groeten jan.
  • Re: Gevraagd schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F.van Schagen, J. van Rossum, e.a.

    05 september 2015 13:02
    Ik heb een schilderij van G.F. van Schagen voorstellende de Noordpoort te Zierikzee. Ik voeg een foto bij. Het is gesigneerd "G.F. van Schagen 37". Hebt u belangstelling?
  • Re: Gevraagd schilderijen van G.J. Delfgaauw, G.F.van Schagen, J. van Rossum, e.a.

    05 september 2015 18:29
    Ich bin im Besitz eines Aquarells von du Chattel. Siehe Foto beim Angebot vom 12.08 2015. Bei Interesse bitte melden.

    E-Mail: catwoman48@gmx.net

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.