Informatie gezocht

Sliedrecht

Gepost door Hart 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Sliedrecht

    29 oktober 2022 14:22
    Dit is maar een pentekening van 20x12cm, maar wel van een vaardige kunstenaar. Ik heb al vaak pogingen gedaan hem te identificeren, maar zonder resultaat. Als titel lees ik DE STAP. met een monogram RdWB en verder Sliedrecht 3 Juni 98. Klopt dat wel? We weten allemaal immers hoe vaak mensen fout lezen. Iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn? Of wat De Stap is? Bedankt vast voor de moeite.
  • Re: Sliedrecht

    29 oktober 2022 16:07
    Hallo Hart
    Hoe is de datum 1998 of kan het 1898 zijn?
    Hoe is het papier origineel wit of gebleekt ?
    vind namelijk dat deze aardig overeen komt,zit alleen met die datum
    Wetstein Pfister Jan Jacob Rudolf de 1866-1937
  • Re: Sliedrecht

    29 oktober 2022 16:27
    Wow, weer midden in de roos! Geen twijfel mogelijk. Hij is hier dus 22 jaar oud en student werktuigbouw. Hij is later romantisch gaan werken, maar dat monogram bleef hij gebruiken. Wat leuk dat ik het nu eindelijk weet. En ja, ik las dus inderdaad verkeerd: er staat niet RdWB maar RdWP. Super bedankt Mark, je bent onbetaalbaar!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.