Te koop gevraagd / aangeboden

Ter overname: dia's kunst en antiek

Gepost door A. Kroon 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Ter overname: dia's kunst en antiek

    19 juli 2004 17:23
    Voorheen gebruikt als lesmateriaal kunstgeschiedenis: diverse sets dia’s rond thema’s als beeldende kunst 19de eeuw, oriëntalisme, impressionisme, symbolisme, Haagse school, meubel- en interieurstijlen rond 1900, Art Nouveau en Art Deco (totaal ca. 1200 stuks, grijze opbergdozen).

    Tevens complete cursus Antiek (ca. 750 dia’s met beschrijving; digitale tekst van studentensyllabus in Word; twee zwarte opbergdozen met handvat).

    Ideaal voor een kunsthistoricus of (startend) docent kunstgeschiedenis. Alles in een koop, tegen een redelijk bod dat de materiaalkosten vergoedt.
  • Re: Ter overname: dia's kunst en antiek

    27 oktober 2004 11:26

    Beste meneer/mevrouw Kroon,

    Op internet kwam ik uw advertentie tegen die dateert van July 2004. Mocht u uw dia collectie nog niet overgedaan hebben dan zou ik graag willen weten aan welke prijs u denkt. Ik studeer dit jaar namelijk af aan de Universiteit van Amsterdam en ik ben van plan om het onderwijs in te gaan. Ook geef een cursus kunstgeschiedenis aan de volksuniversiteit. Het zou dus voor mij ideaal zijn om te beschikken over een eigen dia verzameling.

    Ik hoop snel wat van u te horen.

    Met vriendelijke groeten,

    Joyce Vlastuin
    Ede, Gelderland

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.